İade Politikamız

İade kapsamına giren müşteriler için gerekli şartlar ve uygulanacak prosedür aşağıda madde madde verilmiştir.
Bu şartlar harici işlem yapılmamakla beraber farklı bir uygulama teklif edilemez.

Koşullar

İade kapsamına girecek kişilerin Pear yetkilileri tarafından iade için kabul edilmeleri gerekmektedir.

İade için alınmış olan hizmetin firma yetkilileri tarafından hatalı işlem yapılması (verilerin silinmesi, yanlış işlem yapılması vs.) gerekmektedir.

İade kapsamına giren müşteriler kesilen %18 KDV tutarını ve kullanılan hizmet gününü, ödedikleri faturadan düşerek kalan ödemeyi alabilirler.

İade müşterinin sağlıklı bir gerekçe göstermeleri ve firma yetkilileri tarafından kabul edilmesi ile işleme sokulur.

Aylık kiralanan, hosting, dedicated sunucu, sanal sunucu ve sunucu barındırma hizmeti alan müşterilerimiz iade kapsamında değildir. Hiçbir koşulda (veri kaybı, teknik sorun, abuse ihlali vb.) müşterilerimize iade yapılmaz.

Yıllık kiralanan (hosting, dedicated sunucu, sanal sunucu ve sunucu barındırma) hizmetleri iade yapılabilir. Bunun için müşterinin tarafımıza sağlıklı bir gerekçe sunulması şarttır. Bu işlemin 7 gün içerisinde yapılması zorunludur. 7 günü geçen talepler dikkate alınmayıp göz ardı edilecektir.

Müşteri kaynaklı (sorunlu hizmet, veri kaybı vb.) gerekçeler için iade yapılmamaktadır. Firmamızın yedek almak gibi bir zorunluluğu olmadığı için hizmet kullanımındaki tüm mesuliyet müşteriye aittir. Eğer istenirse ücretli/ücretsiz destek talebinde bulunulabilir.

Alan adı (domain) kayıt işlemi ICANN ve METU tarafından yapıldığından dolayı kesinlikle iade yapılmamaktadır. Alan adı hizmetlerinin hangi nedenle olursa olsun iadesi talep edilemez.

Mobil ödeme ile yapılan alişverişlerde hangi nedenle olursa olsun iade yapılmamaktadır.

Çeşitli forum veya sosyal mecralar aracılığı ile düzenlenmiş olan kampanyalar aracılığıyla satın alınan hizmetlerde iade bulunmamaktadır. İade talebi için sitemizdeki ürün meblaları baz alınmalıdır.

İade işlemi için müşteri panelinden iptal talebinde bulunduktan sonra neden iptal istendiğine dair yazılı ve imzalı bir dilekçe ile +90 850 303 17 18 numaralı telefonumuza fax gönderilmesi gerekmektedir.

Hizmet alan tüm kullanıcılarımız yukarıdaki maddeleri kabul etmiş sayılır.

Destek

Canlı Destek

Canlı yardım operatörlerimizden anlık olarak destek alabilirsiniz.

Ticket Desteği

Müşteri panelinizden destek bildirimi oluşturarak teknik yardım alabilirsiniz.

Telefon Desteği

Çağrı merkezimizden bize ulaşarak ödeme ve sorularınız için yardım alabilirsiniz.

Sosyal Medya Desteği

Sosyal medya hesaplarımızı takip ederek güncelleme ve gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.